Translate

divendres, 1 de febrer del 2013

El dia "D" - Recollida del primer prototip


Tota la setmana amb la ment posada a la primera edició del prototip de Xatarra! Per fi ha arribat el dia, avui a la tarda vaig a recollir l’impressió.
No se ben bé que em depara, l’empresa que m’ha fet l’impressió, m’ha comentat alguns dubtes ràpids durant la setmana, pocs pel que m’esperava.
El que més nerviós em posa és que fins d’aquí una setmana no podré retallar les pistes i tots els accessoris i menys jugar-hi!! Tinc, el que podríem dir-ne síndrome d’abstinència a lo desconegut (ja que no hi he jugat mai...)

Aquí la tenim! La primera maqueta del Xatarra! Després d'una estona de retallar pren forma física el joc.
Un treball impecable de la copisteria Paper Carbó de Vic.

Com comentava a l'entrada anterior del blog, el format que havia previst és una mica gran, per tant, la reducció de l'escala crec que és necessària ja que aquest circuit queda una mica massa gran tot hi la seva simplicitat, però anirà perfecte per fer els tests de jugabilitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada