Translate

dissabte, 1 de febrer del 2014

Ja és Oficial!

Bé, després d'un llarg temps d'inactivitat, Xatarra torna amb força, amb més comptetició, nou format i noves regles que incrementaran l'emoció en cursa i post cursa.

He afegit 6 fitxes de vehicle predefinides, que són els vehicles que els "beta-testers" han creat i evolucionat.


A més, el joc està presentat al concurs de creació de jocs de la fira jugarxjugar de granollers: http://feriajugarxjugar.blogspot.com.es/

Esperem que agradi!

Xatarreros, GAS I XAMPANY!!
_________________________________________________________________________________

Maleuradament, el Xatarra no ha passat de la primera ronda del concurs de creació de jocs, és una llàstima que els jutges no expliquin el perquè, lògicament tothom qui presenta un joc es pensa té possiblilitats de passar a 2a ronda però en cas de que no passi, crec que seria molt bò pel mateix creador saber quins són els punts forts i fluixos del joc per poder millorar-lo.

Personalment crec que, Xatarra no és tan un joc de taula com l'Hotel o el Monopoli, ni tan sols com el Catan, s'acosta més a un Bloodbowl, HeroQuest, amb un alt component de "wargame" i que queda restringit a un tipus de jugadors bastant exigents i experimentats, potser no era el concurs on l'havia de presentar, una cosa que ja em va fer dubtar el dia que em vaig llegir la normativa del concurs va ser una de les normes: "que el reglament no excedèixi els 10000 caràcters", una norma impossible d'assolir amb aquest tipus de joc, que les fitxes acumulen experiència, multitud de components  i averies.

Vaig parlar amb la persona responsable i em va comentar que no en fés cas, que no havien dexat mai de valorar un joc per l'extenció del reglament, però el fet que el límid sigui de 10000 caràcters diu molt de tipus de joc, Xatarra en té prop de 55000...

Però bé, per la meva banda, continuaré amb la meva creuada, uns tests més i imprimiré un parell de còpies per intentar col·locar-les per demostració.


Gas i Xampany!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada