Translate

dimecres, 13 de març del 2013

ANIVELLAMENT


Després del test llampec de diumenge a la tarda, que per cert vaig quedar impressionat de la rapidesa amb la que vàrem acabar (1h per recórrer un tram bastant virat de 19 piestes), va quedar clar que l'anivellament que hi ha descrit al reglament no és suficient.


  • El pes de les habilitats en la cotització no és suficient.
  • La compra de components i staff anivella als jugadors mentre la cotització està entre 150 i 250, més enllà per molts components que es comprin no hi ha manera de poder compensar el guany amb habilitats que té un jugador amb més experiència.
Per això crec que les mesures a prendre podrien ser:

  • Compra d'armes: Permetria comprar armes per una sola cursa.
  • Despeses d'estructura: A partir de 300k Cash l'escuderia hauria de fer front a despeses a més  estaria obligada a tenir un Staff mínim per sostenir-la.
  • Compra de "Torna-hi!!", tokens que permetríen als jugadors repetir tirades fallades  (o no) durant la partida.
  • Apujar la cotització de les habilitats a 20k.
  • Apujar la cotització de les millores d'atribut a 40k.
Apreciats lectors, us recordo que podeu deixar comentaris al respecte, sempre que siguin constructius i coherents.

3 comentaris:

  1. em semblen molt bé aquestes acotacions, des de l'escuderia SUPERMEGACACHO estem força satisfets, aurem de liquidar a MIKE perquè està on fire!

    ResponElimina
  2. Des de la escuderia CHEVY GT RACING, també s'aproven. Haurem de fer una ampliació del staff tècnic, però no es veu com una despesa si no com una inversió que ens ajudarà a millorar i poder mantenir els bons resultats de les últimes curses.

    ResponElimina
  3. Volem proposar una sèrie millores per incentivar el combat entre els participants i guanyar en espectacle. El fum hauria de ser un penalitzador per el sistema de punteria de qui dispara però no hauria de protegir al 100%. La evasió hauria de ser més complicada. Qui embesteix té poca motivació perquè és molt fàcil que el puguin esquivar, i te l'has de jugar fent tirada de maniobra, a més caldria un bonificador de dany respecte al què vehicle que s'embesteix. Per frenar una evolució massa ràpida, similar al cost del staff proposat s'hi podria afegir manteniment de components, p.e rodes o blocs motors amb durada limitada.

    ResponElimina